Zwracam się, do bardziej obeznanych z tym "Forum", z prośbą o pomoc! Nie potrafię zanleżć (w gąszczu raklam i innych śmieci) przycisku (?) lub tematu o powiadamianiu na mojego "mejla" o odpowiedziach, w których biorę udział. Nie działa mi też "Avatar" chociaż umieściłem go w moim profilu. Co jeszcze należy zrobić? Proszę o wyrozumiałość! Nie jestem zbyt oblatany z techniką komputerową (nie to pokolenie!).
Dlaczego nie działa powiadamianie i nie mam "Avatara"?
Zwiń
X
-
Tagi: Brak
-
Panel użytkownika > Edycja opcji > Domyślny tryb powiadamiania o postach
Jeżeli założysz wątek na forum albo napiszesz post w wątku innego użytkownika możesz automatycznie dodać go do listy śledzonych wątków. Wybierz tryb powiadamiania o nowych postach w ramach śledzonego wątku. -
-
Adblock (dla leniwych) lub noscript (dla ludzi, nie bojacych komplikowac sobie życia) - i forum stanie sie bardziej przejrzyste. Aż sobie nie wyobrażam, jak wygląda u Ciebie strona główna onetu czy wp.pl...Tako rzecze Watson.
/// //Galeria przejściowaKomentarz
-
Podkreślenie wskazuje kluczowe zdanie
nie pokazuje bo nie ustawiłeś Avatara tylko zdjęcie..
Jak wybierzesz opcję "edit your profile" to potem drugie od góry po lewej masz "edytuj zdjęcie" a 4 opcje niżej masz "edytuj Avatar" - pewnie o to chodzi..5DmkI, C85f1.2|580 EXII|Komentarz
-
Dzięki "arturs"! To będzie "TO"!
Trochę wyrozumiałości "Wats0n"! Jak wspomniałem wcześniej nie należę do pokolenia "komputerowego" ani "anglojęzycznego". Spróbuj sobie wyobrazić, że robisz uwagi (potencjonalnemu) rówieśnikowi Twojego ojca (może nawt dziadka?).
P.S.
Powiadamianie już działa! "Avatar" jak widać - też!
Jeszcze raz DZIĘKI!Ostatnio edytowany przez Preskaler; 13407.Komentarz
-
Pobierz dodatek „Adblock Plus” do Firefoksa. Blokuj irytujące reklamy w witrynach Facebook czy YouTube, korzystając z tej bezpłatnej funkcji blokowania reklam dla Firefox. Adblock Plus blokuje irytujące reklamy i wspiera witryny, domyślnie nie blokując natarczywych reklam (konfigurowalne).