[ piszczal ] ślubne

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piszczal
    Początki nałogu
    • 2006
    • 459

[ piszczal ] ślubne

Witam.

Zapewne większość z Was czynnie fotografujących popełniła kiedyś jakiś ślub.
    Tak zdarzyło się i mnie kilka lat temu, następnie zadowolenie młodzi podali namiar na mnie kolejnym i tak z polecenia zebrało się tych ślubów kilka, więc za amatorskimi zdjęciami przyszedł czas na równie amatorską ich prezentację.
    Zapraszam do oglądania i pozdrawiam

Piszczał

aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L
  • pank
    Pełne uzależnienie
    • 2008
    • 1502

Dla mnie te zdjęcia są nudne do bólu. Właściwie każda sesja wygląda podobnie, ale nie znam się za bardzo na tego typu tematyce i być może to że są nudne i takie same w tym przypadku jest atutem. Ale jak widziałem zdjęcia ślubne kaliny i markab to tam nie widziałem sztampy, każda sesja u nich jest świeża i unikalna. Ale możliwe że dużo zależy od pary na jaką się trafi. Pozdrawiam.
    Nazywam się Piotr Knap, to i informacja że moje nazwisko można wyguglać nie jest zdaje się sprzeczne z 8 punktem regulaminu forum więc nie rozumiem czemu zostało to usunięte. Albo inaczej, rozumiem, ale powód jest dość żenujący

Komentarz

• piszczal
      Początki nałogu
      • 2006
      • 459

kalina i markab to nie ta liga raczej :-)
      pozdrawiam
      aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

Komentarz

• pank
        Pełne uzależnienie
        • 2008
        • 1502

No to może najwyższy czas przenieść się do innej ligi?
        Nazywam się Piotr Knap, to i informacja że moje nazwisko można wyguglać nie jest zdaje się sprzeczne z 8 punktem regulaminu forum więc nie rozumiem czemu zostało to usunięte. Albo inaczej, rozumiem, ale powód jest dość żenujący

Komentarz

• piszczal
          Początki nałogu
          • 2006
          • 459