Nie wiem gdzie zadać to pytanie, aże jestem początkujący to tu. Znacie jakiś dobry sprawdzony Lab internetowy, żebym mógł podesłać fotki i otrzymac je pocztą na papierze ładniutko zrobione. Ostatnio przetestowałem taki jeden to mi z syna ufoluda zrobili
taki zielony odcień skóry ma. Proszę o namiary. Pozdr.
Internetowy Lab
Zwiń
X
-
Internetowy Lab
5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R
MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA
później, późnym popołudniem, gdy cienie będą dłuższe i smutniejsze niż są..Tagi: Brak -
2-3 przyzwite laby oglaszaja sie na Allegro - ceny b. dobre. Warto przeczytac opinie. Niektore z nich za darmo wykonuja kilka 'odbitek' darmowych w celach przetestowania ich uslug. Sam z nich nie korzystalem, ale niektorzy znajomi sobie chwalili.EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000 -
Polecam firmę Ankara z Gdańska; szukaj tutajZamieszczone przez kami74Nie wiem gdzie zadać to pytanie, aże jestem początkujący to tu. Znacie jakiś dobry sprawdzony Lab internetowy, żebym mógł podesłać fotki i otrzymac je pocztą na papierze ładniutko zrobione. Ostatnio przetestowałem taki jeden to mi z syna ufoluda zrobili
taki zielony odcień skóry ma. Proszę o namiary. Pozdr.
Pracuje tam między innymi nasz kolega z forum Nikona.Komentarz
-
Polecam http://www.superfoto.pl/, kilka razy już korzystałem i nie narzekam. Ja płace mTransferem z mBanku i w dwa dni mam zdjęcia w domu. Zdjęcia robią na papierze Kodaka.pozdrawia
Jax®Komentarz
-
Hej Jax ale to oni własnie zrobili z mojego syna "coś zielonego". I generalnie z ładnie nasyconych zdjęć dostałem zielonkawe odbitki5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R
MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA