Internetowy Lab

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kami74
    Pełne uzależnienie
    • 2005
    • 1492

Internetowy Lab

Nie wiem gdzie zadać to pytanie, aże jestem początkujący to tu. Znacie jakiś dobry sprawdzony Lab internetowy, żebym mógł podesłać fotki i otrzymac je pocztą na papierze ładniutko zrobione. Ostatnio przetestowałem taki jeden to mi z syna ufoluda zrobili taki zielony odcień skóry ma. Proszę o namiary. Pozdr.
    5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R
    MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA

później, późnym popołudniem, gdy cienie będą dłuższe i smutniejsze niż są..
  • Pszczola
    Pełne uzależnienie
    • 2004
    • 1760

2-3 przyzwite laby oglaszaja sie na Allegro - ceny b. dobre. Warto przeczytac opinie. Niektore z nich za darmo wykonuja kilka 'odbitek' darmowych w celach przetestowania ich uslug. Sam z nich nie korzystalem, ale niektorzy znajomi sobie chwalili.
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

Komentarz

• Jurek Plieth
      Pełne uzależnienie
      • 2004
      • 2087

Zamieszczone przez kami74
      Nie wiem gdzie zadać to pytanie, aże jestem początkujący to tu. Znacie jakiś dobry sprawdzony Lab internetowy, żebym mógł podesłać fotki i otrzymac je pocztą na papierze ładniutko zrobione. Ostatnio przetestowałem taki jeden to mi z syna ufoluda zrobili taki zielony odcień skóry ma. Proszę o namiary. Pozdr.
      Polecam firmę Ankara z Gdańska; szukaj tutaj
      Pracuje tam między innymi nasz kolega z forum Nikona.
      http://plieth.com

Komentarz

• Jax
        Dopiero zaczyna
        • 2005
        • 19