Proszę o pomoc

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Olka

Proszę o pomoc

Witam, zakupiłam aparat Canon EOS 400D EF-S 18-55mm, jestem amatorem jeżeli chodzi o robienie zdjęć, niestety niema mnie w miejscowości w której mieszkam a instrukcja obsługi została w domu. Mam problem tego typu czy ten aparat ma możliwość ustawienia oglądania zdjęć na monitorze LCD które w danym momencie się wykonuje a nie patrzenie za każdym razem w okular celownika ?? Bardzo proszę o pomoc
  • fotokor1
    Początki nałogu
    • 2006
    • 373

nie ma niestety, dopiero po wykonaniu fotki możesz zrobić podgląd na lcd
    Dobre body, palnik oraz szkiełka: Canon EF 50/1,8 II, Canon EF 100 f/2.8 Macro USM, Canon EF 70-200/4 , Canon 35 1.4 , canon 17-40/4, canon fish eye, 24-105/4, Bilora 1122 i inne drobiazgi

Komentarz

• Fotogal
      Dopiero zaczyna
      • 2006
      • 21

nie ma
      40D + C 24-105/4 IS + C 100-400/4.5-5.6 + C 580 EX II i Manfrotto 190PRO + 141RC + drobiazgi

Komentarz

• gwozdzt
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 5780

Zamieszczone przez Olka
        Witam, zakupiłam aparat Canon EOS 400D...
        czy ten aparat ma możliwość ustawienia oglądania zdjęć na monitorze LCD które w danym momencie się wykonuje a nie patrzenie za każdym razem w okular celownika ??
        Jak już koledzy wspomnieli - nie ma takiej możliwości.

Można jedynie dodać, że możliwość taka pojawiła się w modelach 40D, 450D (oraz 1D/DS mKIII, ale to Cię raczej nie zainteresuje)
        Pozdrowienia, Tomek

Komentarz

• Olka

dzięki za info i poświęcenie czasu, czyli pozostaje mi patrzeć w celownik

Komentarz

• fotokor1
            Początki nałogu
            • 2006
            • 373

nie martw się do tego idzie się przyzwyczaić, ja nie wyobrażam już sobie lukać na lcd i nawet mam frajdę z patrzenia w wizjer celownika tam naprawdę jest świetny podgląd
            pozdrawiam