[początki] 15lat, 400D i dużo chęci

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • talarczyk
    Początki nałogu
    • 2008
    • 399

[początki] 15lat, 400D i dużo chęci

Jako, że to mój pierwszy post na forum - witam wszystkich
    Przez dość długo okres czasu przeglądałem Canon-Board ale dopiero dzisiaj postanowiłem się ujawnić. Od kilku lat "bawiłem" się cyfrówką Fuji - nie nazwałbym tego fotografią, a jedynie "dokumentowaniem wydarzeń rodzinnych". Niedawno stałem się posiadaczem wspaniałego dzieła firmy Canon jakim niewątpliwie jest genialny EOS 400D ( ) i postanowiłem nieco poważniej podejść do fotografii. Jestem dość młodym foto-amatorem, moje plenerowe możliwości są dość ograniczone - jak na razie "nie czuję się na siłach", żeby wyjść z lustrem do miasta Mimo to staram się wykorzystać każdą sytuację, żeby gdzieś wyjść i kogoś/coś pstryknąć.

Jest to absolutnie przypadkowy portret. Słabe światło - ISO 1600 i F/2.8. Od tej fotografii przekonałem się do pstrykania w RAWach.

Podobno emocjonalny związek z "modelem" zwiększa ilość produkowanych gniotów

Sobotni plener z kumplem. Kolega zafascynował się fotografowaniem kwiatków, a ja postanowiłem zrobić "coś innego".

Ciąg dalszy "sobotniego pleneru"...

Jak na razie to tyle, trudno jest mi wybrać zdjęcia za które nie zostałbym od razu "zjedzony". Liczę na słowa krytyki - może w końcu się czegoś nauczę, bo parcie na matrycę jest
  • -=Festyk=-
    Uzależniony
    • 2005
    • 666

Nie lubię oglądać tak małych zdjęć Wolę jak dłuższy bok ma 800px,ale to tylko moje widzimisie,więc nieważne. Co do zdjęć to typowe,standardowe zdjęcia jakie człowiek wykonuje wchodząc w świat fotografii-las,piesek,krzaczki,gałązki,kwiatki Też takie mam
    Jedynie pierwsze zdjęcie przyciągnęło moją uwagę na dłużej.Poza szczegółami takimi jak bardzo ciasne kadrowanie i rozpraszające,czerwone plamki na czole, uważam,że to dobry portret.

||Galeria

Komentarz

• fret
      Pełne uzależnienie
      • 2007
      • 1503