Od czego zacząc?? canon 300d czy g6 ??

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sztormiak

Od czego zacząc?? canon 300d czy g6 ??

Witam!
    Potrzebuje rady. Otoz jestem nowicjuszem i planuje na wakacje zakupic aparat. Kumpel mnie wkrecil w fotografie, ale ile to mozna leciec na jego cyfrze.
    Troszke poczytlame na forum o canonie 300d i g6 ale nic mi to nie pomoglo w podjeciu decyzji. Ktory z tych aparatow byl by najlepszy i jednoczesnie nadawal by sie do robienia takich zdjec. Jak sie dowiedzialem:
    - przy 300d trzeba zmieniac obektywy, co oczywiscie wiaze sie z duzymi wydatkami.
    - w g6 jest zamnotowane na stale, za duzo opcji pewnie nie znajde...
    - jak by nie bylo 300d to lustrzanka cyfrowa, cos to musi znaczyc?:P
    W sumie najbardziej jak na poczatek wydajemi sie ze g6 mi spasi. Ale boje sie ze szybko moze zabraknac opcji i mozliwsci;/
    co mam wybierac?? Jezeli wkrecam sie w zdjecia krajobrazow, makro... Zdjecia rodzinne odpadaja, chyba ze porterty na ciekawych tlach
    Pozdrawiam i prosze o szybkie rospatrzenie mojego problemu:P
  • KuchateK
    Pełne uzależnienie
    • 2005
    • 4895

Qrde... Ja myslalem ze to tylko u mnie to niezadowolenie takie

Ja inaczej nieco...
    Jak masz jakeis stale dochody (wyplata albo babcia co dwa miechy) i wiesz ze za tyle i tyle mozesz miec jakas gotowke to lustro nie jest zle (nawet rozbudowa o tanie szkla m42 jest fajna)... Jak to jednorazowy wydatek to kompakt. Nie bedzie Cie kusilo
    ...

Komentarz

• sztormiak

w sumie to mam do dyspozycji 2,5oo zl.
      Wlasciwie to najbardziej mnie interesuje czy na g6 da sie robic ladne efektowne zdjecia??

Komentarz

• KuchateK
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 4895

Ladne efektowne zdjecia to ja widzialem z taniego kompakta nedznej firmy za pareset zl. Sam sobie odpowiedz... Ktos tutaj w stopce mial ze aparat to 10% zdjecia...
        ...

Komentarz

• gonzo44
          Pełne uzależnienie
          • 2005
          • 1304