Serwis Sigma ? jaki obiektyw do 350D ?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gapior

Serwis Sigma ? jaki obiektyw do 350D ?

Witam,

Czy może mi ktoś podpowiedzieć gdzie mogę tanio i szybko naprawić obiektyw SIGMY, najlepiej gdzieś w północnej Polsce.

Kolejne moje pytanie.
    Posiadam 350D

Chciałbym zakupić jakiś dobry, ale uniwersalne w fotografii. Jestem początkującym. Raczej strzelam krajobrazy, zdarzają się koncerty i oświetlenie sceniczne.

Pzdr
  • jeklaskaMM
    Coś już napisał
    • 2008
    • 91

Autoryzowane Centrum Serwisowe - Foto-Service 2 - Serwis Profoto Samsung Sigma

Komentarz

• paolo67

Zamieszczone przez gapior
      Chciałbym zakupić jakiś dobry, ale uniwersalne w fotografii. Jestem początkującym. Raczej strzelam krajobrazy, zdarzają się koncerty i oświetlenie sceniczne.

Pzdr
      A ile jesteś skłonny przeznaczyć na takie szkło?

Komentarz

• axk
        Pełne uzależnienie
        • 2008
        • 2027

Pytanie typu "jaki obiektyw do ..." jest zadawane na forum bardzo często. Sam musisz sobie odpowiedzieć na dwa pytania. Pierwsze to jakiego typu obiektyw będzie Tobie potrzebny oraz ile jesteś w stanie na niego przeznaczyć. Nikt nie wskaże Tobie konkretnego obiektywu który będzie spełniał Twoje oczekiwania. Musisz zrobić to sam korzystając z własnego doświadczenia oraz np. wskazówek i uwag innych. Najlepiej sprawdzić to w praktyce. Robiąc zdjęcia w plenerze chcesz zrobić duże zbliżenie pewnego obiektu ale masz KIT-a więc stwierdzasz - przydał by się telezoom, następnie chcesz zrobić panoramę i znowu stwierdzasz - przydało by się coś o szerszym kącie i jaśniejszego ponieważ warunki oświetleniowe nie były zbyt dobre a otiweranie przysłony nie dało zamierzonego efektu. Po "odbyciu" pewnej praktyki napewno będziesz miał już sprecyzowane wymagania odnośnie sprzętu a na forum zasięgniesz opini porównania modeli obiektywów które wybrałeś jako swoje typy.

Odnośnie autoryzowanych serwisów firmy Sigma :