Mam pytanie, ponieważ jestem wogóle początkujący w fotografowaniu aparatami canon a chcę takiego kupić, moje pytania mogą być na bardzo niskim poziomie. Chciałbym się dowiedzieć jakie obiektywy canona pasują do modelu eos 300.
Canon eos 300
Zwiń
X
-
Tagi: Brak
-
wszystkie serii EF ( zarowno Canona jak i niezaleznych producentow)- wyjatek to "kitowiec" do cyfrowek 18-55mm, ale tego tez po drobnych modyfikacjach mozna dopiac.jakie obiektywy canona pasują do modelu eos 300pozdrawiam
piotrkula
EOS A2E, Canon 50mm 1.8 Mk I,
Canon 28-135mm 3.5-4.5 IS, Canon 100-300mm 5.6,
VG-10, SpeedLite 540EZ -
I podziwiac sliczne winietkiZamieszczone przez piotrkulawyjatek to "kitowiec" do cyfrowek 18-55mm, ale tego tez po drobnych modyfikacjach mozna dopiac.
Komentarz
-
a to juz inna sprawa, podpiac moznaZamieszczone przez VitezI podziwiac sliczne winietki
) ,
tak zupelnie z innej beczki, to zes zrobil temu taronowi (28-75) taka reklame, ze teraz nikt nie chce kupic ode mnie 28-135 IS
, a i ogloszenia kupie tamrona sie pojawily na forum
pozdrawiam
piotrkula
VG-10, SpeedLite 540EZKomentarz
-
Canon a zenit
Mam jeszce jedno pytanko, ponieważ teraz używam zenita to chciałbym się dowiedzieć czy będę mógł na canon ustawiać takie parametry jak na zenicie np. przesłona, ostrość .
[ Dodano: 28 Kwiecień 2004 ]
Jeszcze chciałem zapytać czy obiektywy manualne pasują do tego canonaKomentarz
-
wszystko czego dusza zapragnie (no moze prawie), z tego co kojarze to EOS 300 ma:Zamieszczone przez Krenconyczy będę mógł na canon ustawiać takie parametry jak na zenicie np. przesłona, ostrość .
preselekcje czasu ( ty ustawiasz czas a aparat sam dobiera przyslone),
preselekcja przyslony (odwrotnie niz wyzej),
pelny manual (rob se co chcesz), duzo wiecej ale o to bylo pytanie,
ostrosc tez mozesz sam ustawiac, lub aparat zrobi to za ciebie (choc nie zawsze)