Canon Extender EF 2x II

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafiboj

Canon Extender EF 2x II

Witam wszystkich, jestem tu nowy i ogólnie początkujący z lustrzankami przesiadłem się z kompaktu i mam takie pytanko, czy Canon Extender EF 2x II będzie współpracował z Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM połączonego z 30D, czy w ogóle jest taka możliwość, AF chyba nie będzie , a jak ze stabilizacją?
  • janmar
    Pełne uzależnienie
    • 2006
    • 3468

Zamieszczone przez rafiboj
    Witam wszystkich, jestem tu nowy i ogólnie początkujący z lustrzankami przesiadłem się z kompaktu i mam takie pytanko, czy Canon Extender EF 2x II będzie współpracował z Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM połączonego z 30D, czy w ogóle jest taka możliwość, AF chyba nie będzie , a jak ze stabilizacją?
    Nie mam CE EF 2x.Ale kazdy extender czy obiektyw ma swoja liste kompatybiliwnosci.[co za słowo ?]Skorzystaj z canon museum czy też np ceneo itp.Tam w opisach znajdziesz z czym ten extender współpracuje.Pozdrawiam.

Komentarz

• Cwanon

Mocno się zastanów czy ten zestaw da jakość którą zaakceptujesz.

Komentarz

• janmar
        Pełne uzależnienie
        • 2006
        • 3468

Zamieszczone przez Cwanon
        Mocno się zastanów czy ten zestaw da jakość którą zaakceptujesz.
        Zależy co kto robi.Tak naprawde jakosc jest namiastką fotografi.[tak tak ten w lustrze to....]Fotografia to ten moment ,to swiatło..A nie ta jakośc.Ktoś kiedyś dał mi stare Kenko konwerter X 2. Jakośc jakością,a stare szkielko sie wyrabia,Dziekuje za te szkło..Tobie.Pozdrawiam.

Komentarz

• sfw
          Bywalec
          • 2005
          • 184

Witaj,

Śmiem twierdzić, że wogóle go nie podepniesz (fizycznie się nie da), o AF nie wspominam, a "jakość" (jeśli da sie jakimś cudem podpiąć) to od przesłony ... 16? ;-)

Komentarz

• muflon
            Pełne uzależnienie
            • 2004
            • 6763

Zamieszczone przez sfw