24-70 f2.8L vs 35/1.4 L (35mm) ?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Debiutant
    • 2007
    • 13

24-70 f2.8L vs 35/1.4 L (35mm) ?

hej,

wiem ze dla większości z Was moje pytanie wyda sie głupie i nie warte odpowiedzi. Otóż zastanawiam się nad jedna rzeczą, czy porównując 2 szkła serii L stałe 35/1.4 i zoom 24-70/2.8L np. robiąc z nich to same ujecie np. przy 35mm przysłona 2.8 lub większa .... Czy w takim przypadku stałka dała by lepszy obraz, mam na myśli plastykę, ostrość itp...?

Jestem jeszcze zielonym " fotografem" proszę wiec o wyrozumiałość i odpowiedź.

dzieki!
  • Witos
    Coś już napisał
    • 2005
    • 53

ojj igrasz igrasz
    30D+pare szkiełek

Komentarz

• Debiutant
      • 2007
      • 13

ok no wiec igram, dodam że interesuje mnie porównanie tych szkieł podpiętych np. pod 5D ?

Komentarz

• icik
        Bywalec
        • 2006
        • 159

Ja do "forumowych mądrali" (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) nie należę i jeszcze dużo się muszę uczyć ale....

ojj igrasz igrasz ;-)
        Canon 350 + kit + grip + Canon 70-200 L F4, 24-105 L F4 IS USM + SANDISK ULTRA III 1 GB + cała elektrownia akumulatorków. 430EX, 50 1.8. Zbieram na coś naprawdę długiego.

Komentarz

• meian
          Bywalec
          • 2006
          • 138

podeśle Ci przykładowe foty na (priv.) mniej więcej spełniające warunki Twojego pytania 2.8 -->
          nie mam teraz czasu się rozpisywać ( urwanie głowy)

* moim skromnym zdaniem 35/1.4 przy tych parametrach o które pytałeś daje ciekawszy obraz a dlaczego, pewnie zaraz Ci ktoś odpowie ....
          www.marekpodolczynski.com

Komentarz

• vuki
            Bywalec
            • 2006
            • 190

zoom 24-70/2.8 to bardzo ciemny obiektyw

Komentarz

• hofi66
              Początki nałogu
              • 2005
              • 290