17-55 2.8 IS USM vs 24-70 2.8L USM

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Michal_ts
    • 2007
    • 5

17-55 2.8 IS USM vs 24-70 2.8L USM

Dojrzalem do zmiany KITowego obiektywu w eos350d - wiem wiem, takich tematow jest duzo i prawie wszystkie
    przejrzalem. Do rzeczy - jestem amatorem, obiektywu potrzebuje do pomieszczeń, zdjec sportowych i reportazu
    dlatego chcialbym zeby byl w miare jasny.

zastanawiam sie narazie nad dwoma:

Canon EF-S 17-55 mm f/2.8 IS USM
    Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM

Teraz pytania:
    ktory bedzie lepszy do robienia zdjec po zmierzchu (bez lampy) do tego czesto z reki?
    Ktory bedzie lepszy do zdjec sportowch? z IS, czy Luksusowy bez?

Moze macie jakies alternatywne opcje? zaznaczam ze nie musi to byc Canon.
    Zalezy mi na opinii ludzi ktorzy mieli do czynienia z tym sprzetem gdyz nie moge sie zdecydowac a pieniadze niemale. Acha i jeszcze jedno - czy warto kupowac tak drogie szklo do 350d?

Pzdr i przepraszam za kolejny temat "co zamiast KITa".
    Michal
  • Arche121
    Początki nałogu
    • 2006
    • 288

do cropa 17-55/2.8 IS
    do FF 24-70/2.8

Komentarz

• mor_feusz
      Pełne uzależnienie
      • 2006
      • 1370

17-55 2.8 IS USM - rewelka (i masz ISa, do ktorego sie predko przyzwyczisz)

Komentarz

• zbyszekjan
        Początki nałogu
        • 2007
        • 348

Do 350D zdecydowanie 17-55 2,8 IS USM stabilizator, mniejsza waga 645g v 950g. Chyba że w przyszłości zamierzasz przejść na FF to wtedy 24-70 2,8L.
        Pozdrawiam
        pozdrawiam

Komentarz

• iktorn92
          Uzależniony
          • 2007
          • 605

24mm będzie ci za wąsko zdecydowanie. Do cropa to tylko 17-55 IS a FF 24-70.
          Jeżeli chcesz robić pomieszczenia to zastanowił bym sie nad czymś ultra wide np. canon ef-s 10-22 albo tokina 12-24
          Flickr
          Portfolio Ślubne

Komentarz

• radmro
            Bywalec
            • 2007
            • 196