dylemat : Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM czy Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM L

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • amorf

dylemat : Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM czy Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM L

Witam wszystkich to moj pierwszy post tutaj.
    Posiadam Canon EOS 350D ze standartowym obiektywem.
    Wyjezdzam niebawem na wakacje i udalo mi sie odlozyc $$$ na porzadniejszy obiektyw.

odrazu powiem ze jestem amatorem
    Mianowicie mam problem z wyborem pomiedzy

i

cena jest podobna.
    nie mam jakiegos okreslonego celu co fotografowac , napewno budynki, krajobrazy, znajomych

Bardzo prosze o jakies sugestie
    dziekuje z gory
    pozdrawiam
    a.
  • MacGyver
    Cenzor
    • 2006
    • 7043

http://canon-board.info/announcement.php?f=27&a=3

http://canon-board.info/search.php
    http://canon-board.info/showthread.p...ght=70-200%2F4
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

Komentarz

• czajna
      Początki nałogu
      • 2005
      • 401

Ciekawe ile razy jeszcze będzie poruszany ten temat...

Komentarz

• amorf

ok,ok przeczytalem ;] ale kazdy ma inne zdanie
        nie znam sie na tym ale jak to jest z zoomem w porownaniu tych dwoch obiektywow ? ktory ma wieksze przyblizenie ?
        jedna sprawa jeszcze jak jest z tym stabilizatorem obrazu? czy pozwala to robic lepsze zdjecia jak jest ciemniej ?

Komentarz

• JaBlam
          Pełne uzależnienie
          • 2006
          • 1304