[Pitek] Moje foty ptaków

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Pitek
    Coś już napisał
    • 2007
    • 68

[Pitek] Moje foty ptaków

Witam serdecznie!
    Za namową Kuby i Sylwka postnowiłem pochwalić się i poddać krytce moje zdjęcia ptaków. Na początek trzciniak i bocian. Jestem początkujący i liczę na wasze duże doświadczenie. Wiem, że mogę się od Was jeszcze baaardzo dużo nauczyć, dlatego proszę o wyrozumiałość i konkretne porady. Dzięki
    Ostatnio edytowany przez Pitek; 9402.
    Canon EOS 70D, Canon 100-400 L mk2, Canon 100, Tamron 17-50 1:2,8IF LD XR Di II Aspherical, Manfrotto 190 X PROB + 804 RC2
  • Zigi
    Uzależniony
    • 2005
    • 532

Ciekawe ale moim zdaniem prezentujesz ptactwo zbyt centralnie. Ewentualnie nie przeszkadzało by to tak bardzo gdybyś kadrował w pionie. Na trzecim trzciniak pozostaje widzialną do nas stroną we własnym cieniu i mam wrażenie, iż jest minimalnie nie ostry. Wszystkie ptaszki prezentujesz na tle nieba co przez speców jest ocenianie dość nisko i w sumie mają tutaj dużo racji . Ptactwo na tle (oddalonej o sporą odległość) roślinności prezentuje się zdecydowanie ładniej.
    Powodzenia w dalszym foceniu.
    Ostatnio edytowany przez Zigi; 2545.
    40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
    Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam

Komentarz

• Kubaman
      Pełne uzależnienie
      • 2004
      • 4709

Witaj,
      najlepsze jest IMHO trzecie, choć sporo jeszcze do poprawienia.
      Po pierwsze jak napisał Zigi robisz wszystko centralnie - tak jest prościej złapać AF ale zdecydowanie gorzej wygląda. Po drugie zdjęcia są nieostre, mydlane. Albo masz słaby obiektyw, albo odszumiałeś i zrobiłeś to źle. Poruszenie to to raczej nie jest, bo objawiało by się inaczej. Postaraj się zadbać o perspektywę i właściwe tło. Wyczyść matrycę :>
      www.jakubszyma.pl

www.szyma.com

Komentarz

• Pitek
        Coś już napisał
        • 2007
        • 68