Zdjęcia lotnicze - proszę o wskazówki

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RNz
    Uzależniony
    • 2007
    • 708

Zdjęcia lotnicze - proszę o wskazówki

W przyszłym tygodniu będę musiał zrobić sesję z samolotu a, przyznaję, nie mam w tym doświadczenia. Bedę fotografował obiekt naziemny - jakaś inwestycja.
    Czy ktoś z Was może udzielić kilku cennych rad?
    Sprzęt jak w stopce.

• rolaj
    Uzależniony
    • 2006
    • 584

Jakim samolotem polecisz? Z oczywistych względów powinien to być górnopłat. Np. w wildze można wyjąć drzwi, a w cessnie pęd powietrza utrzymuje podniesioną szybkę przy skrzydle i też spokojnie można robić przez otwarte okno. Dla wyeliminowania drgań możliwie najkrótszy czas naświetlania, na tyle, by zamknąć przysłonę do sensownej wartości,przy której obiektyw najlepiej rysuje. Z tego względu nawet przy słonecznej pogodzie czułość nastawiam na 400 ISO. Postaraj się przed lotem dokładnie omówić z pilotem pułap na którym będziecie lecieć, kierunek z jakiego nadlecicie, ilość kółek nad obiektem. Weź kita i 28-185. (300D ew. jako backup), ocywiście rawy.
    Ostatnio edytowany przez rolaj; 5875.

Komentarz

• CamelXP
      Bywalec
      • 2006
      • 231

... i pasek na szyję
      Czy gdybym powiedział Adamowi Mickiewiczowi: "Nie podoba mi się 'Pan Tadeusz' ", odżekłby: "Dawaj cwaniaku, pokaż swoją galerię epopei narodowych" ?

Komentarz

• himi
        Zablokowany
        • 2006
        • 2638

A mnie interesuje bardzo sprawa zgody.licencji na fotografię lotniczą. Ktoś wie jak można ją uzyskać, gdzie i za ile?

Komentarz

• rolaj
          Uzależniony
          • 2006
          • 584

Zamieszczone przez himi
          A mnie interesuje bardzo sprawa zgody.licencji na fotografię lotniczą. Ktoś wie jak można ją uzyskać, gdzie i za ile?
          O ile wiem, to wymóg posiadania zezwolenia na zdjęcia lotnicze minął wraz z poprzednim ustrojem.

Komentarz

• -jaro-
            Bywalec
            • 2007
            • 136