Dylemat amatora: 5D czy 1D mark III

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marta_o
    Dopiero zaczyna
    • 2007
    • 43

Dylemat amatora: 5D czy 1D mark III

Po pierwsze witam Was serdecznie. Jestem typową amatorką za to o dość rozbudowanej potrzebie marudzenia. Jak każdy miałam swoje początki. Zaczynałam od analogowych lustrzanek różnej maści. Aktualnie po pierwszym etapie gdzie zaliczyłam ze trzy kompakty postanowiłam zakupić pierwszą cyfrową lustrzankę. Wybór padł na 400D. Jak do dnia dzisiejszego jakoś nie przypadła mi do gustu. Głównie tematem moich fotograficznych wypocin są konie oraz sporty jeździeckie. Tak się składa, że obiekty za nic mają fakt, że staram się zrobić w miarę dobre ujęcie i jakoś nie są zbyt statyczne. No cóż... Bywa ... :wink: Jak każda kobieta miewam zachcianki. To zechcenie postawiło mnie przed dylematem zakupu ... no właśnie... Co mam kupić Myślę o 5D lub 1D mark III. Czy ktoś może mi powiedzieć jak się ma wielkość matrycy w 5D do odwzorowania barw (nie mówię o ilości pikseli) i jak wychodzą wydruki porównawczo z obu tych modeli. Który z tych aparatów sprawdzi mi się lepiej w warunkach trudnych, że się tak wyrażę, oczywiście zainwestuję w odpowiednie szkła do jednego z tych cudeniek. Help, help, help....
  • liquidsound
    Pełne uzależnienie
    • 2006
    • 1956

Odpowiedz raczej oczywista, 1D. Kurde chcialbym miec takie dylematy
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

Komentarz

• marta_o
      Dopiero zaczyna
      • 2007
      • 43

No cóż. Prawdę mówiąc trochę potrudziłam się, żeby taką zachciankę zrealizować. Właśnie dlatego zależy mi na dobrym wyborze. Nie chciałabym wtopić kasę w coś z czego nie będę zadowolona. A jak z tą wielkością matrycy?

Komentarz

• snow