CANON OFERUJE 100MB na zdjecia???

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • alien
    Początki nałogu
    • 2004
    • 412

CANON OFERUJE 100MB na zdjecia???

No własnie podobno canon oferuje te 100 mb na zdjecia gratis ale mam zamiar kupic aparat i nie wiem na jakiej zasadzie to sie bedzie odbywac..to znaczy ten przydzial 100 mb?Czy kazdy obojetnie w jakim sklepie kupi to i tak bedzie mial 100 mb?PROSZE O POMOC POZDRAWIAM!!!
    ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;p
  • Jarbas
    Coś już napisał
    • 2004
    • 71

Gdzie i na czym te 100MB?
    Canon EOS 300D

Komentarz

• alien
      Początki nałogu
      • 2004
      • 412

no własnie sam próbuje sie dowiedzieć
      ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;p

Komentarz

• Jarbas
        Coś już napisał
        • 2004
        • 71

Kupiłem aparat niedawno, ani jednego MB nie dostałem :-)
        Canon EOS 300D

Komentarz

• alien
          Początki nałogu
          • 2004
          • 412

fraj....to znaczy niezbyt rozgarniety jestes ale nie martw sie moze nastepnym razem uda Ci sie upomniec o to tlko juz nie wspominaj o tym na forum bo cala Polska sie smieje

Komentarz

• Vitez
            zło konieczne
            • 2004
            • 19804

Niemile to bylo alien... kolejny post w ktorym piszesz w stylu nastolatka

Komentarz

• Jarbas
              Coś już napisał
              • 2004
              • 71

Czasami bywa tak, że "rozgarniętość" pozwala bardziej zwracać uwagę na gratisy jak główny cel zakupu :wink:
              Canon EOS 300D

Komentarz

• Vitez
                zło konieczne
                • 2004
                • 19804

Zamieszczone przez Jarbas
                Czasami bywa tak, że "rozgarniętość" pozwala bardziej zwracać uwagę na gratisy jak główny cel zakupu :wink:
                Znaczy chodzi ci o sytuacje typu :