No własnie podobno canon oferuje te 100 mb na zdjecia gratis ale mam zamiar kupic aparat i nie wiem na jakiej zasadzie to sie bedzie odbywac..to znaczy ten przydzial 100 mb?Czy kazdy obojetnie w jakim sklepie kupi to i tak bedzie mial 100 mb?PROSZE O POMOC POZDRAWIAM!!!
CANON OFERUJE 100MB na zdjecia???
Zwiń
X
-
CANON OFERUJE 100MB na zdjecia???
ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;pTagi: Brak -
-
no własnie sam próbuje sie dowiedzieć
ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;pKomentarz
-
-
fraj....to znaczy niezbyt rozgarniety jestes ale nie martw sie moze nastepnym razem uda Ci sie upomniec o to tlko juz nie wspominaj o tym na forum bo cala Polska sie smieje
ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;pKomentarz
-
-
Czasami bywa tak, że "rozgarniętość" pozwala bardziej zwracać uwagę na gratisy jak główny cel zakupu :wink:Canon EOS 300DKomentarz
-
Znaczy chodzi ci o sytuacje typu :Zamieszczone przez JarbasCzasami bywa tak, że "rozgarniętość" pozwala bardziej zwracać uwagę na gratisy jak główny cel zakupu :wink:
"patrz w tym markecie daja ujową cyfrowke ale do niej dorzucaja gratis koszulke, dlugopis, kubek i plakat firmowy to bierzemy! " ?
Komentarz
-
Własnie dostałeś ostrzeżenie.Zamieszczone przez alienfraj....to znaczy niezbyt rozgarniety jestes ale nie martw sie moze nastepnym razem uda Ci sie upomniec o to tlko juz nie wspominaj o tym na forum bo cala Polska sie smieje
Komentarz
-
witek to ze ty to tak sobie tlumaczysz(rozumiesz) nie znaczy ze wszyscy inni tez..w kazdym razie tlumaczenie Twoje jest mocno ograniczone...z ta roznica ze ty juz nie jestes nastolatkiem i nie powinienes a ja jestem wiec jeszcze korzystam hehe
-
Jeszcze raz powiesz tak do mnie (napisalem ci w innym topiku ze sobie tego nie zycze) to dam ci drugie vote yes na bana z forum.Zamieszczone przez alienwitek to ze ty to tak sobie