[chrisowaty] Pierwsze kroki

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • chrisowaty
    Coś już napisał
    • 2005
    • 73

[chrisowaty] Pierwsze kroki

Witam
    To moje pierwsze cyfrowe fotki. Więc jestem na etapie uczenia się, podpatrywania i szukania własnych pomysłów.

Zadzierając nosa

Pod białą kołderką
  • sergi
    Początki nałogu
    • 2004
    • 413

bardzo nieostre...
    5DmkII, Canon 24-70 f/2.8, Canon 85 f/1.8, Canon 70-200 f/4, 430 EX
    :: Banki Zdjęć - sprzedaż zdjęć w agencjach microstock
    :: Motywy wordpress

Komentarz

• chrisowaty
      Coś już napisał
      • 2005
      • 73

dodałem jeszcze:

Razem cieplej

poti:

Komentarz

• eternus
        Uzależniony
        • 2004
        • 668

Wedlug mnie nie dosc, ze bez pomyslu, tematu na cos fajnego, to jeszcze slabiutko wykonane. Oj okrutnie Ci to nie wyszlo...
        EOS 300D + dotatki + Digital Ixus
        "Zawsze nadchodzi godzina w historii, kiedy ten, który ośmieli się powiedzieć,
        że dwa i dwa to cztery, jest karany śmiercią. (Albert Camus)

Komentarz

• zabol
          Uzależniony
          • 2005
          • 643

hmmmm początki są zawsze cięzkie. Twoje fotki są jakieś takie powszednie, nic niezwykłego się na nich nie dzieje. Zwykły szary zimowy dzien.... NUDAAAAA
          Popracuj nad kompozycją i kolorstyką fotek. Poczytaj moze troche książek. Na sam początek polecałbym moze coś z National Geographic (np. szkoła fotografowania) była kiedyś ciekawa multimedialna edycaj tej książki. Staraj się dobierać temperaturę swiatła do fotografowanych tematów. Osobiście taką zime fotografowałbym przy twardym świetle i niebieskim niebie (zimowy słoneczny ranek-popołudnie). Efekt byłby zupełnie inny 8)
          I pamietaj najważniejsza jest praktyka... wiec pstrykaj DALEJ!!!!

Komentarz

• chrisowaty
            Coś już napisał
            • 2005
            • 73

Zamieszczone przez zabol