Stabilizer niedziala ?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • matt
    • 2007
    • 8

Stabilizer niedziala ?

Witam, zaczne od tego ze jestem zupelnym laikiem . Moja dziewczyna para sie fotografia ze tak powiem:grin: .Tzn .pstryka portfolia dla dziewczyn (modelek) ktore chca sie dostac do agencji, make up itd...
    pracowala na analogu 300EOS i wiecej czasu poswiecala na poprawie zdjec niz na sesjach narzekajac na slaba jakosc sprzetu. Postanowilem zrobic jej niespodzianke i kupilem jej 30D + EF24-105 1:4L ,moje kochanie zwariowalo ze szczescia ,ale rzecz w tym ze sprzedawca tez zauwarzyl ze jestem laikiem i nie wiem czy mi czegos nie wcisnal...
    pytanie brzmi : jak sprawdzic czy dziala STABILIZER???
    Chodzi o to ze czasami biore ten sprzet do reki i chce sie z nim zapoznac , jednak zdjecia przy suwaku na ON i OFF nie roznia sie (jak dla mnie ) wcale...

Dziekuje za kazda odpowiedz ;-)
  • michal.s
    Początki nałogu
    • 2007
    • 271

Stabilizer to stabilizacja obrazu, zrób sobie fotkę z ręki z czasem 1/10, 1/25 z włączoną stabilizacją i z wyłączoną stabilizacją.

Powinieneś zauważyć różnice między fotkami, ta z stabilizacją nie powinna być poruszona, powinna być ostra nie rozmyta, bez stabilizacji analogicznie odwrotnie.
    Pozdrawiam - Michał Słonczyński

Komentarz

• matt
      • 2007
      • 8

Roznice sa faktycznie , choc spodziewalem sie wiekszych ,ale coz stabilizer to nie statyw..

dzieki

Komentarz

• schabu
        Pełne uzależnienie
        • 2006
        • 1352

no nie statyw, ale też trzeba ćwiczyć "stabilizację" swoich rąk, żeby zwiększyć efektywność ISa.
        Na której strefie chcesz dostać porannego tosta?

fotografia biznesowa

Komentarz

• ewg
          Pełne uzależnienie
          • 2006
          • 1079

Stabilizator?

Komentarz

• schabu
            Pełne uzależnienie
            • 2006
            • 1352