canon100/f2,8macro czy sigma105/2,8 macro

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grzeszcz68

canon100/f2,8macro czy sigma105/2,8 macro

potrzebuję obiektyf do zdjęć biżuterii.nie mam doświadczenia w fotografii macro
    i nie wiem na który z tych obiektywów się zdecydować.czy canon 100/2,8
    czy sigma 105/2.8 . Sigma jest tańsza o 600zł
  • Saurus
    Początki nałogu
    • 2006
    • 269

Gdybym miał kasę na Canona to Canona w tej sytuacji, jak coś tańszego to Tokinę 100/2.8 (tą nową) za 1500 zł zamiast Sigmy.
    Saurus

Prawo Murphy'ego: "Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy"
    "Sztuczna inteligencja jest niczym przy prawdziwej głupocie" - Elbert Hubbart

Galeria WWW

Komentarz

• bebesky
      Pełne uzależnienie
      • 2006
      • 1231

mam canona

wiem że to może fobia ale nie mam pewności czy sigma będzie się dobrze zachowywała z kolejnymi - nowymi puszkami canona - np. za 5-7 lat.

sigma jest głośniejsza i zauważalnie wolniejsza
      jakość zdjęć - rożnice raczej niezauważalne.

no i może kolejna fobia: do lokalnego naprawiacza obiektywów i aparatów (nie jest opłacany przez canona) trafia znacznie wiecej uszkodzonych sigm niż canonów - on tak twierdzi. Co prawda dodaje że głównym problemem jest przecieranie się jakiś tam tasiemek z drucikami ale fakt że takie coś ma miejsce.

Na korzyść sigmy przemawia długość gwarancji.

A różnica w cenie to nie 600 a np według CENEO - około 200 zł - sigma 1700 a canon 1900.

Komentarz

• DoMiNiQuE
        Pełne uzależnienie
        • 2004
        • 3548

Tutaj nie ma kompromosow, bierz Canona a napewno bedziesz w 100% zadowolony

Komentarz

• Saurus
          Początki nałogu
          • 2006
          • 269

Tą Sigmę już jakiś czas temu widziałem lekko poniżej 1500 zł (tak samo jak Tokina wypada cenowo) więc ceneo.pl się myli
          Saurus

Prawo Murphy'ego: "Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy"

Galeria WWW

Komentarz

• neo_1