promocyjnie do 400d

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fotna
    Początki nałogu
    • 2004
    • 454

promocyjnie do 400d

Kupiłem 400d i jest tam promocja.
    Może ktoś by mi pomógł i przetłumaczył?
    Byłbym wdzięczny - a inni pewnie też.
    Karty

a druga promocja to: http://canonextrapromotion.onlinerebates.com/intro.aspx
    Michał
    fotna.dlm.pl
  • Vitez
    zło konieczne
    • 2004
    • 19804

Moze cos w tym watku ci pomoze:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=16147

Komentarz

• alien
      Początki nałogu
      • 2004
      • 412

nic mu nie pomoże....uprzedzam
      ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;p

Komentarz

• ecki74
        Początki nałogu
        • 2006
        • 289

Zamieszczone przez alien
        nic mu nie pomoże....uprzedzam
        Pomoże pomoże !! Ja się zarejestrowałem , wypełniłem dane własne i aparatu i ... przyszło.
        Rzecz może o tyle ciekawa ,że Canon Europe nie uznaje, że ktos z Polski może kupic aparat, no i przy wypełnianiu danych - ja wpisałem ,że mieszkam w Wielkiej Brytani. Jednak wpisałem też w danych adresowych POLAND i katra 256 dotarła !!

Pozdrawiam
        -owe zabawki + parę zoom-ów ; coś stałego i błysk

uczę się robić ... zdjęcia i stronkę ... www.ecki74.za.pl

Komentarz

• GTharnas
          Coś już napisał
          • 2006
          • 51

Ale za to To Ci pomoze :
          http://www.canon-board.info/showthre...hlight=darmowa
          Masz tam opisane krok po kroku .
          Ja zrobiłem tak samo z moim 400D i 2 tygodnie i mam Karte.

Co do drugiej promocji tzn. Cash Back
          To tez się nad nią zastanawiałem ponieważ jestem przed zakupem 17-40 L, ale z tego co na stronie wyczytałem to promocja obejmuje kraje w których nie ma PL, czyli jak obiektyw będzie kupiony w kraju to nie skorzystamy z tego

"Which countries should I purchase the product in to be valid for this promotion?