Canon 100-200 4.5

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • waldek1188

Canon 100-200 4.5

Witam! Jestem początkującym, więc proszę podchodzić do mnie wyrozumiale. Mam do Was pytanie, znalazłem taki obiektyw, wydaję się dosyć dobry(cenowo w moim budżecie), stałe światło 4.5, ogniskowa też niczego sobie,metalowy bagnet, wiem, że to stara konstrukcja. Przeszukałem cały net, fora fotograficzne, ale znalałem bardzo mało informacji i doświadczeń związanych z tym obiektywem, czy ktoś z Was używał tego obiektywu? Proszę o każdą opinię, która może mi pomóc.Pozdrawiam
  • pst
    Uzależniony
    • 2006
    • 560

wiedziałem żeby zaglądać na tą tablice - zawsze moge sie dowiedzieć że canon wypuścił nowe szkło...

Komentarz

• Krzychu
      Pełne uzależnienie
      • 2004
      • 3611

Zamieszczone przez pst
      wiedziałem żeby zaglądać na tą tablice - zawsze moge sie dowiedzieć że canon wypuścił nowe szkło...
      Tak - w 1988 roku...
      Pozdrowienia,
      KZ
      KZ Aviation Photography

Komentarz

• pst
        Uzależniony
        • 2006
        • 560

pomyślmy... w tym roku to byłem na drugim roku Chemii i oglądałem się za babeczkami.. nawet nie słyszałem wtedy o firmie C. ;-)

Komentarz

• Krzychu
          Pełne uzależnienie
          • 2004
          • 3611

Zamieszczone przez pst
          pomyślmy... w tym roku to byłem na drugim roku Chemii i oglądałem się za babeczkami.. nawet nie słyszałem wtedy o firmie C. ;-)
          To Cie w żaden sposób nie tłumaczy ;-) Można zawsze zajrzeć tu : http://www.canon.com/camera-museum
          Pozdrowienia,
          KZ
          KZ Aviation Photography

Komentarz

• miszaqq
            Uzależniony
            • 2006
            • 678

Zamieszczone przez pst
            zaraz, zaraz policzmy

rok 1988 to jest 18 lat temu, od twojego wieku 29lat odejmujemy 18 to nam daje 11 lat, w wieku 11 lat byles na drugim roku chemii ? to teraz juz powinienes byc co najmniej prof zwyczjanym