Czy Canon 70-200/4 USM L jest dobry do fotografii cyfrowej ??

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arci1981
    Dopiero zaczyna
    • 2006
    • 25

Czy Canon 70-200/4 USM L jest dobry do fotografii cyfrowej ??

Witam!
    Jeżeli chodzi o fotografię to jestem początkującym, ale pewne doświadczenie już mam. Od roku zajmuję się fotografią sportową (żużel). Narazie działałem na EOSie 300D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 IS. Zdjęcia robione na tym sprzęcie były całkiem fajne, ale nie najlepsze.

Obecnie przesiadam się na EOS'a 350D. Chcę kupić także jakiś dobry obiektyw. Myślałem o Canonie 70-200/4 USM L. Czy ten obiektyw będzie dobry do fotografowania sportu? Chętnie wysłucham wszelkich opinii (jeżeli ktoś proponuje inny obiektyw w podobnej cenie to czekam na propozycję).
    Z góry dzięki za pomoc.
    Canon EOS-1D MarkII / Canon EOS-60D / Sigma 70-200mm f/2.8 / Canon 17-40L f/4 / Canon 430EX
  • piszczal
    Początki nałogu
    • 2006
    • 459

Zamieszczone przez arci1981
    Czy ten obiektyw będzie dobry do fotografowania sportu?
    dobry choć są lepsze,
    ale chcę napisać o innej sprawie, miałem okazje przetestować go na Monzie na Kubicy i ciekawe jest to, że jego biały kolor czyni cuda, bez akredytacji z tym szkłem wszedłem w pobliże toru nienagabywany przez ochronę, włoska co prawda, więc podobno bałaganiarska, ale jednak
    aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

Komentarz

• himi
      Zablokowany
      • 2006
      • 2638

i jak wypadły testy szkła?

Komentarz

• arci1981
        Dopiero zaczyna
        • 2006
        • 25

Zamieszczone przez himi
        i jak wypadły testy szkła?
        Dołączam się do tego pytania. Może jakaś fotka z tych testów?
        Canon EOS-1D MarkII / Canon EOS-60D / Sigma 70-200mm f/2.8 / Canon 17-40L f/4 / Canon 430EX

Komentarz

• piszczal
          Początki nałogu
          • 2006
          • 459