[amperior] Doda i Ingrid w Białymstoku
Zwiń
X
-
[amperior] Doda i Ingrid w Białymstoku
EOS 5Dkm3; EOS 50E; Canon 17-40L f4; Canon 100-400L; Canon 50/1,8; Canon 28-80 f3,5-5,6 IV; Carl Zeiss Jenna - Sonnar 135 f3,5 MC; Polar Hoya HMC i kilka roznych UV;
Tagi: Brak -
Hehe te z dodą Ci sie udały - ona ma naprawde zrypany łep ;p
Kawał dobrej roboty , z przyjemnoscia sie ogląda!Dzięki
ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;p -
O... za barierki wszedłeś na forumowy identyfikator czy miałeś jakąś inną "przepustkę"?
Nie poszedłem... podobno było więcje ludzi niż ostatnio na Wiśniewskim
Komentarz
-
JA mam i tak do niej slabosc, jest na co popatrzec. :-)Zamieszczone przez alienHehe te z dodą Ci sie udały - ona ma naprawde zrypany łep ;p
Co do galerii troche sie powtarzaja ujecia, mogles troche "odsaczyc".
I ciutke za malo zdjec calej Dody - jak dla mnie ;-)
Co do sceny, byly tam jakies swiatla od przodu na muzykow ?Ostatnio edytowany przez szwayko; 311.Komentarz
-
Wolalem zdecydwanie pojsc na wystawe psow i pokazy lotnicze niz na Dode.. wiem ze byly w innym czasie, ale te dwie wczsniejsze imprezy tak mnie wykonczyly ze nawet jak bym chcial to bym nie dal rady
Do tego malo co mnie spadochroniarz nie.. przelecial 
Zostaw 8-15 fotek z jej wystepu a reszte out - za duzo takich samych kadrow.Komentarz
-
Szkoda , że nie wszedłeś na ISO 1600 bo tak to wiekszośc poruszona jest. pozdr.5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R
MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA
później, późnym popołudniem, gdy cienie będą dłuższe i smutniejsze niż są..Komentarz
-
"owszem, nadaje się na weekend do domku nad jeziorem, ale czy ona koniecznie musi śpiewać"* :-)Zamieszczone przez szwaykoJA mam i tak do niej slabosc, jest na co popatrzec. :-)
*cytat jest bodajże z Beksińskiego, który o ile dobrze pamiętam, w ten sposób wypowiedział się chyba o Sabrinie czy innej Sandrze