Jutro zamierzałem dokonać zakupu i nie wiem czy się wstrzymać?? Jak myślicie???
Spadnie cena 30D i EF 70-200 F/2,8 po wejściu nowości Canona??
Zwiń
X
-
Spadnie cena 30D i EF 70-200 F/2,8 po wejściu nowości Canona??
350 + BG-E3 + KIT + CANON 70-200 F/2,8 + Extender 2x II + SIGMA 17-70 + CANON 50/1,8 II + 580EX + RAYNOX + Helios 44M4 + MC Zenitar 16/2,8 + TK 2M + Valbon CX-540 + CANON POWERSHOT PRO 90 IS + TROCHE LAMP, TEŁ, Jakaś Bigma by się przydała.. CDN.Tagi: Brak -
-
Spadnie 100-200 zełek...jeśli to Cię rajcuje to poczekaj te 2 miesiące
W przeciwnym wypadku kupuj sprzęt o którym marzysz i rób zdjęcia!Radości z ofcenia nie zepsuje Ci wtedy nawet znaczny spadek ceny - choć mocno w to wątpie =)
ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;pKomentarz
-
Hmm może ktoś zrobić zdjęcie aparatu z podpiętą 70-200??? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda i czy nie za ciężkie na spacer będzie na oko..350 + BG-E3 + KIT + CANON 70-200 F/2,8 + Extender 2x II + SIGMA 17-70 + CANON 50/1,8 II + 580EX + RAYNOX + Helios 44M4 + MC Zenitar 16/2,8 + TK 2M + Valbon CX-540 + CANON POWERSHOT PRO 90 IS + TROCHE LAMP, TEŁ, Jakaś Bigma by się przydała.. CDN.Komentarz
-
Na pewno spadnie. A ile fotek stracisz w tym czasie w ktorym sie bedziesz wstrzymywac az do osiagniecia satysfakcjonuacej cie ceny, to twoja odpowiedzialnosc, co moze nigdy nie nadejsc bo cena moze spadac ciagle, az nagle zabraknie nowych a ty zaczniesz sie zastanawiac nad nastepca, a potem czy cena nastepcy spadnie a potem nad nastepnym nastepca i czy jego cena spadnie... i tak sie nagle okaze ze 10lat jak z bicza trzasl a ty nadal myslisz ze przechytrzysz marketing cenowy Canona ciagle czekajac az cena spadnie "bo nowosci" .Komentarz
-
-