"Efekt rurki"

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Cyborg
    Początki nałogu
    • 2006
    • 416

"Efekt rurki"

W pocie czoła wydzielone z http://canon-board.info/showthread.php?t=12125

Zamieszczone przez alien
    Jedynym atutem 5d bedzie pelna klatka - ale nie dla wszystkich to musi byc atut bo pakując mniejsza matryce do nowej lustrzanki sony - nie bedzie efektu rurki oraz mocno rozmytych krawędzi na zdjęciach...
    A to jakieś nowe wady optyczne występujące przy FF?
  • alien
    Początki nałogu
    • 2004
    • 412

rurka inaczej winieta a mocno rozmyte krawedzie to chyba nie musze tłumaczyć co to jest ??
    ja tam jestem zielony(jak na prawdziwego aliena przystało) więc licze na Waszą pomoc ;p

Komentarz

• Slavko
      Bywalec
      • 2006
      • 174

Zamieszczone przez Marcoone
      Kurcze, ja też bym się chętnie dowiedział co to jest ten "efekt rurki" i te "mocno rozmyte krawędzie na zdjęciach" przy fotografowaniu FF ?
      Pozwól, że wyprzedzę odpowiedź autora i postaram się wyjaśnić. Otóż ów "efekt rurki" i "rozmyte krawędzie", to sposób w jaki niektórzy tłumaczą sobie niedociągnięcia innych systetów w tej dziedzinie. Łatwiej przecież napisać głupotę, niż przyznać, że najlepszy nawet crop nie jest w stanie dorównać FF. Też chciałbym zobaczyć te rozmyte krawędzie np w 5 czy 1, ale jakoś nie mogę się doszukać...

Komentarz

• muflon
        Pełne uzależnienie
        • 2004
        • 6763

Mam wrażenie, że jesteśmy świadkami narodzin nowej świeckiej tradycji... na miarę "świetlistości" zdjęć z 300D
        zdjęcia lotnicze - zdjęcia ogólnie - airshow-reviews.com

Komentarz

• alien
          Początki nałogu
          • 2004
          • 412

Też chciałbym zobaczyć te rozmyte krawędzie np w 5 czy 1, ale jakoś nie mogę się doszukać...