Canon 24-85/3,5-4,5

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hocken
    Dopiero zaczyna
    • 2006
    • 31

Canon 24-85/3,5-4,5

O dłuższego czasu przymierzam się do zakupu szkla. Wybor jest duzy!
    Ograniczyłem się do simgy i canon może ktos tego uzywa
    http://www.allegro.pl/item120859202_...b_w_uv_nc.html nie podoba mi sie ogniskowa 24, 17-85 jest taki ale za 1600zl to już jest duzo. Może jakas alternatywa macie pomysl?
    only canon
  • akustyk
    gajowy
    • 2004
    • 12226

w cyfrze 24-85 jest syfiascie miekki w szerokim kacie. a 17-85 to drogi szajs. zapomnij.

uzbieraj, kup Tamrona 17-50/2.8. albo Tamron 28-75/2.8 i za pare groszy kitowy sloiczek 18-55, zeby pokryc szersze katy jesli trzeba
    www albo tez flickr

Komentarz

• Mac
      Pełne uzależnienie
      • 2004
      • 2063

17-85 zdecydowanie odradzam. Z tym szkłem 24-85/3.5-4.5 nie mam doświadczenia. Jeśli jednak Akustyk pisze, że miękkie w szerokim końcu to możesz mu wierzyć. Osobiscie polecam T 28-75/2,8 lub 17-35/2.8-4.0 (miałem, był o.k.). Ostatnio sporo osób chwali tego Tamrona 17-50/2.8, nie znam, dla mnie ma tą wadę, że dedykowany jest do cropa.
      EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8 | EF 24-105/4 | EF 70-200/2.8| EF 100-400/4.5-5.6 | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4 | EF 135/2| EF 100/2.8 Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B

Komentarz

• ukasz
        Uzależniony
        • 2004
        • 595

Polecam rozwiązanie Akustyka (28-75+kit), sam używam takiego zestawu. Kit nie jest taki zły w okolicach krótkiego końca, zwłaszcza że na ogół przy krótkich ogniskowych można przymknąć przesłonę. Tamron - nie będę kolejny raz powtarzał, duuużo na jego temat znajdziejsz na forum Jedyny minus to częstsza zmiana obiektywów niż w przypadku czegoś o zakresie 17-50 (lub 17-85)

Komentarz

• Richie
          Uzależniony
          • 2006
          • 625

Zamieszczone przez Mac