Canon s3 czy coś innego?

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • galileo

Canon s3 czy coś innego?

Witam użytkowników forum!

Mam duży problem z wyborem aparatu - jestem zdecydowanym amatorem fotografii, cyfrówkę (Minolta Dimage e201 ) mam już długi długi czas, postęp robi swoje i trza zmienić ją na lepszy aparat. Mam do wydania 2 tyś na nowy sprzęcik - głównie ma on służyć do celów osobistych (wakacje, zabawa, itp.). Na oku mam Canona S3 IS, no i być może SONY DSC-H5 - proszę o poradę odnośnie zakupu. Na co zwrócić uwagę przy zakupie i co najważniejsze co wybrać?

Dzięki z góry.
  • poison

Zamieszczone przez galileo
    Witam użytkowników forum!

Mam duży problem z wyborem aparatu - jestem zdecydowanym amatorem fotografii, cyfrówkę (Minolta Dimage e201 ) mam już długi długi czas, postęp robi swoje i trza zmienić ją na lepszy aparat. Mam do wydania 2 tyś na nowy sprzęcik - głównie ma on służyć do celów osobistych (wakacje, zabawa, itp.). Na oku mam Canona S3 IS, no i być może SONY DSC-H5 - proszę o poradę odnośnie zakupu. Na co zwrócić uwagę przy zakupie i co najważniejsze co wybrać?

Dzięki z góry.
    wakacje i zabawa ?? czyli cos takiego o czym sie nie mysli, nie martwii gabarytami, łatwo chowa do kieszeni i jest całkiem wytrzymałe.

Polecam Canona S80.

Komentarz

• Vitez
      zło konieczne
      • 2004
      • 19804

A ja IXUS 800 IS 8) (wlasnie sam bym na niego nazbieral ale sa wazniejsze wydatki).

Komentarz

• sali128
        Bywalec
        • 2006
        • 195

Z tych dwóch Sony h2 i Canon S3 is polecam S3,ma np.procesor Digic 2,jest szybszy.Zoom taki sam.Aha,i Canon to Canon....:grin:

Komentarz

• FOTOGRAF
          Uzależniony
          • 2005
          • 762

Zamieszczone przez sali128
          Sony h2
          precz z sony
          Canon? moze niedlugo!

Komentarz

• pazura

Canon czy Sony

Witam!!!