Fotografowanie ludzi...

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sali128
    Bywalec
    • 2006
    • 195

Fotografowanie ludzi...

Hej!!

Jestem początkujący i chce sie dowiedzieć na jakich ustawieniach fotografować ludzi,ale też aby widok za nimi był widoczny.Poprostu zwyczajne fotografowanie ludzi przy pracach codziennych,czyli nie portret.
    I też na jakich ustawieniach robić "zdjęcia z wakcji" czyli np.mama stojąca przed statkiem,typowe amatorskie fotki.Zdaje mi się,że te typowe foty to robić na auto??

Pomocy
  • MacGyver
    Cenzor
    • 2006
    • 7043

Polecam lekturę kilku znakomitych podręczników fotografii, które zostały wydane w tym kraju
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

Komentarz

• Zodiakalny Rak
      Początki nałogu
      • 2006
      • 411

Zamieszczone przez MacGyver
      Polecam lekturę kilku znakomitych podręczników fotografii, które zostały wydane w tym kraju
      Daj mu spokój, człowiek ma 14 lat.

Próbuj na auto a później sprawdzaj ustawienia (ZoomBrowser - przy 350D). Jeśli Ci będą pasowały to AUTO i już. Jeśli nie to AV i próbuj zmieniać f.

Pozdrawiam,
      z pozdrowieniami

Komentarz

• Vitez
        zło konieczne
        • 2004
        • 19804

Zamieszczone przez sali128
        Jestem początkujący i chce sie dowiedzieć na jakich ustawieniach fotografować ludzi,ale też aby widok za nimi był widoczny.Poprostu zwyczajne fotografowanie ludzi przy pracach codziennych,czyli nie portret.
        To o czym piszesz to rowniez portret - tzw "portret w otoczeniu" (entourage.

I też na jakich ustawieniach robić "zdjęcia z wakcji" czyli np.mama stojąca przed statkiem,typowe amatorskie fotki.Zdaje mi się,że te typowe foty to robić na auto??

Wszystkie ksiazki polecam. National Geographic traktuje temat nieco bardziej technicznie (parametry obiektywow, aparatu itp), podczas gdy Busselle przedstawia nam sposob patrzenia, koncepty, kadry.

Komentarz

• sali128
          Bywalec
          • 2006