Jak zabrac sie do sesji fotograficznej z modelka??

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • crater
    Początki nałogu
    • 2006
    • 399

Jak zabrac sie do sesji fotograficznej z modelka??

No wiec zostalem namowiony przez kolezanke zeby zrobic jej cos w rodzaju sesji zdjeciowej. Jestem amatoram i nie do konca zdaje sobie sprawe jak sie do tego zabrac. Sprzet tak jak w stopce.

Jesli bylibyscie zarzucic kilka rad to bylbym wdzieczny.Interesuja mnie aspekty techniczen ale takze sposob podejscia do modelki.Czy pozostawic jej kwestie ustawiania sie do obiektywu czy tez kierowac nia??

Bardzo prosze o konstruktywne rady...
    www.facebook.com/StudioColorbox
  • McKane
    Pełne uzależnienie
    • 2004
    • 2015

Na poczatek zobacz Szkole Fotografii CB. Tam jest stosowny temat i dyskusja
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296

Komentarz

• mganko
      Bywalec
      • 2005
      • 127

co do podejścia do modelki to możesz jej coś zasugerować żeby jakoś się ustawiła ale nalegaj też żeby sama zaczęła "grać". Ważna też jest atmosfera, polecam jakąś muzykę w trakcie sesji i pełen luz

Komentarz

• crater
        Początki nałogu
        • 2006
        • 399

dzieki mganko

Gdzie lepiej namowic modelke na pozowanie na pierwszy raz?Plener czy wnetrze??
        www.facebook.com/StudioColorbox

Komentarz

• thorin
          Pełne uzależnienie
          • 2005
          • 1990

Zamieszczone przez crater
          dzieki mganko

Gdzie lepiej namowic modelke na pozowanie na pierwszy raz?Plener czy wnetrze??

na pierwszy raz nie polecam plenerow