jak to zrobić

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • seba102

jak to zrobić

witam kolegów zawodowców jestem amatorem robienia zdjęć i chcę sie podpytać czy można zrobić takie zdjęcie niewiem jak to sie fachowo nazywa ale mam na myśli takie zdjęcie żeby dany punkt był wyrażny i ostry a pozanim wszystko tak jakby bez ostrości , zamazane jeżeli da sie to zrobić to proszę o porady jakie ustawienia aparatu itd ja posiadam G5 bez żadnego osprzętu poprostu standard z góry wielkie dzięki
  • Tomasz Golinski
    Pełne uzależnienie
    • 2004
    • 8623

najmniejsza mozliwa przyslona. ale na kompakcie bedzie trudno.
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy

Komentarz

• bundy
      Uzależniony
      • 2006
      • 760

Zamieszczone przez seba102
      witam kolegów zawodowców jestem amatorem robienia zdjęć i chcę sie podpytać czy można zrobić takie zdjęcie niewiem jak to sie fachowo nazywa ale mam na myśli takie zdjęcie żeby dany punkt był wyrażny i ostry a pozanim wszystko tak jakby bez ostrości , zamazane jeżeli da sie to zrobić to proszę o porady jakie ustawienia aparatu itd ja posiadam G5 bez żadnego osprzętu poprostu standard z góry wielkie dzięki
      To coś nazywa się "głębia ostrości" (skrótowo często pisane GO). Polecam jakieś książki o podstawach fotografii i poszukanie w googlach (albo na forum) tematów pod hasłem "rozmiar matrycy a głębia ostrości".
      1, czarne i białe szkiełka + worek gratów... ale chyba i tak nie umiem robić zdjęć...

Komentarz

• Tomasz1972
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 3042

Najdłuższa ogniskowa , najmniejsza możliwa przysłona czyli F3.0 .

Komentarz

• ripek
          Pełne uzależnienie
          • 2005
          • 1486

.. i najwiekszy mozliwy format filmu/matrycy Najlepiej średni format
          Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II

Komentarz