poszukuję sprawdzonego serwisu w Warszawie dla naprawy, chyba poważnej, mojego G3. Nie dla reklamy, ale dla uniknięcia podobnych sytuacji jak z naprawą samochodu. Jestem totalnym amatorem w tej dziedzinie
serwis
Zwiń
X
-
Tagi: Brak
-
Re: serwis
Czy dobrze sie domyslam ze autoryzowany serwis Canona na ul. Żytniej cie nie interesuje?Zamieszczone przez jacekpdla uniknięcia podobnych sytuacji jak z naprawą samochodu. -
Może się mylę, ale autoryzowene serwisy napawają mnie pewnym lękiem...........finansowym. Stąd odniesienie do samochodów.Komentarz
-
W obu typach serwisow - autoryzowanym i nieautoryzowanym moze sie zdarzyc ze zaplacisz duzo i naprawia... albo nie naprawia.
Jesli ci zle naprawia w nieautoryzowanym (a moga nawet zniszczyc sprzet - nieznajomosc technologii czy brak czesci) to jedyne co mozesz zrobic to zaniesc jeszcze raz, zaplacic jeszcze raz albo pozegnac sie z aparatem.
Gdy zepsuty przez nieautoryzowany serwis aparat zaniesiesz zrozpaczony do autoryzowanego serwisu to jedyne co moga ci zrobic to rozlozyc rece i poradzic "trzeba bylo nie naprawiac w nieautoryzowanym" .
Natomiast w autoryzowanym serwisie maja latwiej o czesci, choc rowniez moga zle naprawic - ale przynajmniej wtedy masz sie do kogo odwolac, bo jest cos takiego jak kontrola jakosci, jak przelozeni itp - cos czego nie ma w domowych warsztatach
no i nie maja wymowki "trzeba bylo nie naprawiac w nieautoryzowanym serwisie" .
Dlatego, o ile roznica w kosztach naprawy (ocena kosztow naprawy w obu typach serwisow jest za darmo) nie jest kolosalna - bardziej wg mnie oplaca sie w serwisie autoryzowanym naprawiac - wlasnie z powodu mozliwosci eskalacji zlej naprawy czy zlej obslugi klienta.Komentarz
-
Nie zawsze. Przełożeni w serwisie Sony nie reagują. Słałem już nawet emil do Japonii, również bez skutku...Zamieszczone przez Vitez...ale przynajmniej wtedy masz sie do kogo odwolac, bo jest cos takiego jak kontrola jakosci, jak przelozeni itp - cos czego nie ma w domowych warsztatach