Canon eos 300v czy 3000v

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • anneczka

Canon eos 300v czy 3000v

Witam
    Mam poważny problem i dylemat.
    Od razu przejdę do rzeczy.
    Chciałam kupić canon eos 300v ale teraz praktycznie nie można go dostać (nowego), przeszukałam kilkanaście sklepów zwykłych i internetowych nigdzie nie ma w normalnych cenach.
    Znalazłam 3000v ale słyszałam że jest gorszy od 300v - czy to prawda? Czy są to porównywalne lustrzanki, jakie są różnice?
    Czy może już lepiej zainwestować w 300x?
    Byłabym wdzięczna za jak najszybszą odpowiedź bo popsułam mojego zenita (którego do tej pory używałam) i jestem na "głodzie fotograficznym"
  • Vitez
    zło konieczne
    • 2004
    • 19804

30v > 300x > 300v > 3000v

Tak mi sie przynajmniej wydaje .

Komentarz

• anneczka

No właśnie nie bardzo.
      300v jest kontynuacją 300 a jego następcą jest 300x
      natomiast 3000v jest następcą 3000n i z tego co wiem to są dwa osobne rodzaje aparatów

Komentarz

• MMM
        Pełne uzależnienie
        • 2006
        • 4250

Zamieszczone przez anneczka
        bo popsułam mojego zenita (którego do tej pory używałam) i jestem na "głodzie fotograficznym"
        To dobry moment i powód żeby kupić cyfrę
        Digart

Komentarz

• Driver
          Zablokowany
          • 2005
          • 786

Vitezowi chodziło raczej o chierarchie modeli od naj

Jak finanse puszczają to oczywiście X

http://www.allegro.pl/item112916543_...28_105_mm.html

http://www.allegro.pl/item113914296_...wa_gratis.html

Komentarz

• gwozdzt
            Pełne uzależnienie
            • 2005
            • 5780

Pomiędzy 300v a 3000v nie widzę różnicy, przynajmniej w specyfikacjach.
            Mogą być jakieś ficzery w obsłudze, ale bezpośrednio nie powiem, bo nie miałem tych aparatów w rękach.
            300x zdecydowanie wyróżnia się wśród nich szybszą migawką (1/4000 oraz x-sync 1/125) oraz E-TLLII jakże istotnym przy pracy z lampą.