Dziecko

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • locoo
    • 2026

Dziecko

Na wstępie chciałbym wszystkich przywotać bardzo gorąco i podziekowac za stowrzenie takie serwisu jakim jest canon-board gdyż czytam posty od miesiąca i uczę się.
    Konkretnie to jestem na etapie kupna Eosa 350d a w zasadzie zamiany z G6 na 350d.
    Oczywiscie jestem amatorem fotografem a moją fascynacją jest moje dziecko które staram się wszędzie fotografować.
    Teraz chciałbym przejsc poziom wyżej i zmontować odpowiedni sprzęt.
    Potrzebuję rady jakie obiektywy dokupić (poza kitem który jest s zestawie) do fotografowania dziecka 8mc przede wszystkim na zewnątrz ale i w nocy które staje się coraz bardziej ruchliwe

Zdjęcie nie jest doskonałe ale tak jak wczesniej pisałem nie jestem profesjonalistą wiec prosze o delikatną krytykę.

Proszę o pomoc dotyczącą zakupu obietywów do 2500 zł
    Z góry dziekuję i pozdrawiam
    Łukasz
  • FOTOGRAF
    Uzależniony
    • 2005
    • 762

Canon EF 50mm f/1,8 II
    Tamron SP AF28-75mm f/2,8

moze te?
    Canon? moze niedlugo!

Komentarz

• Wazee
      Dopiero zaczyna
      • 2005
      • 25

Moim zdaniem do fotografowania pociechy nadawały by się portretówki stałoogniskowe takie jak np.:
      EF 50 mm f/1.4
      EF 50 mm f/1.8
      EF 85 mm f/1.8

Osobiście na początek wybrałbym 50 f/1.8, bo jest to fajne szkiełko, z fajnym światłem za bardzo nieduże pieniążki (poniżej 400 zł)
      pozdrawiam

Komentarz

• snow
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 1145

albo jeszcze EF 85/1.8

Komentarz

• bundy
          Uzależniony
          • 2006
          • 760

Zamieszczone przez FOTOGRAF
          Canon EF 50mm f/1,8 II
          Tamron SP AF28-75mm f/2,8

moze te?