Karty pqi

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartolomic
    Bywalec
    • 2005
    • 164

Karty pqi

Witam, czy ma ktos doswiadczenie z ta firma i jej wyrobami? Zakupilem 1GB x100 za 160 PLN (mozna by taniej ale musialem miec FV) uslyszawszy, iz jest to jakosc porownywalna do SanDiska... i teraz sie zastanawiam, czy mnie sprzedawca nabil w butelke, czy jednak sie oplacilo..
    40D, 70-200 /f4; 17-40 /f4; 4GB pqi x100; 580EX; LowePro: Orion Trekker II - powoli ale jednak - marzenia sie spełniają!!
  • Brodi
    Coś już napisał
    • 2006
    • 61

Zamieszczone przez bartolomic
    Witam, czy ma ktos doswiadczenie z ta firma i jej wyrobami? Zakupilem 1GB x100 za 160 PLN (mozna by taniej ale musialem miec FV) uslyszawszy, iz jest to jakosc porownywalna do SanDiska... i teraz sie zastanawiam, czy mnie sprzedawca nabil w butelke, czy jednak sie oplacilo..
    Nie mam doświadczenia z tymi pamięciami, ale znajomy miał ich flasha (USB STICK a nie CF). Mowił, że bardzo zadowolony był. Tutaj jest np. jakiś opis z chip'a o podobnym do jego module. W rankingu chip'a też stoja całkiem całkiem, szczególnie w relacji power/cena. Chyba jednak źle nie trafiłeś.

Ja wybrałem transcenda (USA) 2 GB x120 (18MB zapis/20MB odczyt) w cenie 218 PLN. Bardzo szybka i jak narazie żadnych problemów z nią nie miałem. Szybszy był tylko SanDisk Extreme III ale ten kosztował majątek
    40D 18-55mm II (kit) 50 f/1.8 70-200 f/4 L USM 430EX II

Komentarz

• borkomar
      Pełne uzależnienie
      • 2005
      • 1083

Sam po zakupie Preteca - wadliwego a raczej wadliwych, bo byl wymieniony na drugie , ktory tez ciala daje mysle o innej karcie.
      Faktycznie PQI 4GB mozna kupic za 320zl gdyby pewnosc byla co do niej to niezly deal.