Canon EOS 5D + ...

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Noctis

Canon EOS 5D + ...

Witam,
    niedługo kupuję Canona EOS 5D, przeczytałam już wszystkie wątki dotyczące 5D na tym forum i mam problem z doborem obiektywu. Chodzi o to, że jestem biedną studentką i w momencie zakupu 5D+Speedlite 580EX nie będzie mnie stać na obiektyw za większą sumę niż 3000zł. Teraz w sumie jedną Lką na, którą mnie stać jest 24-105. Ale czy jest sens kupować 24-105 jako szkło "przejściowe"? W okolicach listopada chciałabym kupić CANON EF 14 f/2.8 L USM, więc może teraz zamiast 24-105 na te pięć miesięcy wystarczyłyby mi dwa Tamrony? Jedna stałka i drugi zoom? Sama już nie wiem co robić.
    Byłabym wdzięczna za wszelkie sugestie, pozdrawiam.
  • alx_80
    Bywalec
    • 2006
    • 192

ja bym bral 24-105 bo w kicie z 5d jest tanszy zdaje sie niz osobno
    ps 24-105 jako przejsciowy obiektyw ??? hmm to jest doskonaly spacer zoom do niego 14 + tele w przyszlosci i fajny zestaw bedzie

Komentarz

• gwozdzt
      Pełne uzależnienie
      • 2005
      • 5780

Zamieszczone przez Noctis
      Witam,
      niedługo kupuję Canona EOS 5D, ... jestem biedną studentką ...W okolicach listopada chciałabym kupić CANON EF 14 f/2.8 L USM, ...

Jestem niezmiernie ciekawy, co kupują bogaci studenci?;-)
      Pozdrowienia, Tomek

Komentarz

• Noctis

"Przejściowy" w tym sensie, że skoro za pięć miesięcy mam zamiar sobie kupić lepszą lkę od 24-105, to po co mi ona wtedy? Źle to ujęłam, bo lepsza to pojęcie względne... po prostu napaliłam się strasznie na CANON EF 14 f/2.8 L USM - i wydaje mi się, że przy tym szkle posiadanie 24-105 jest zbędne. Oczywiście mogę się mylić... Zastanawiałam się dlatego czy zamiast 24-105 nie wziąść przykładowo: Tamrona 28-75 + Canona 85 f/1.8.

Jestem niezmiernie ciekawy, co kupują bogaci studenci?
        Hehe Eos-1DS ? Poza tym ja naprawdę jestem biedna, a 5D to tylko dzięki uprzyjemości Ojca mego będę miała.

Komentarz

• Jarek Jaworski