Jasny obiektyw do rajdow

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • digi-tech.pl

Jasny obiektyw do rajdow

Cześć, potrzebuję obiektyw do robienia zdjęć rajdów samochodowych, wiem, że zaraz większość osób poleci mi 70-200 f/2.8L (sam właśnie się nad czymś takim zastanawiam), lecz do końca nie jestem pewien, czy ten obiektyw będzie dla mnie najlepszym wyborem. Fotografuję głównie rajdy off-roadowe- bardzo często jestem bardzo blisko fotografowanego pojazdu (3-5m) i nie jestem do końca pewien, czy 70mm nie będzie za wąski. Z autopsji wiem, że 90mm to zbyt długa ogniskowa (mam teraz kita 18-55 i 90-300). Jeżeli chodzi o kitowy obiektyw to jego długość jest w miarę ok., lecz jest zbyt ciemny. Czy ktoś z Was używał może do fotografowania sportów, bądź jakiś dynamicznych przedmiotów obiektywu TOKINA AF 28-80 f/2.8 lub TAMRONA 28-75 f/2.8?
    Czy ostrzą odpowiednio szybko?
  • Driver
    Zablokowany
    • 2005
    • 786

uwierz mi że przy rajdach paskich 70-200 będzie ok

nawet jeśli masz "jaja" żeby używać 15-30 to i tak cię przepędzą

Komentarz

• piast9
      Pełne uzależnienie
      • 2005
      • 3267

Zamieszczone przez digi-tech.pl
      Czy ktoś z Was używał może do fotografowania sportów, bądź jakiś dynamicznych przedmiotów obiektywu TOKINA AF 28-80 f/2.8 lub TAMRONA 28-75 f/2.8?
      Tokina - myślę, że nie. Tam jednak motorek majta cięzkimi, przednimi soczewkami, AF jest przyzwoicie szybki jak na tradycyjny motorek ale do super-dynamicznych spraw IMHO za wolny.
      650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

Komentarz

• minek
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 1386

Zamieszczone przez Driver
        uwierz mi że przy rajdach paskich 70-200 będzie ok

nawet jeśli masz "jaja" żeby używać 15-30 to i tak cię przepędzą