Canon 350d

Zwiń
X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rambosz

Canon 350d

Kupiłem Canona 350d. Jestem amatorem w fotografii. i mam pytanie. czytając instrukcje doczytałem się, że nie można celować na monitorze...:/ czy to możliwe... jeżeli jest ktoś kto może mi pomóc to proszę.

P.S. może to nie aprat dla mnie??
  • AQUANTA
    Coś już napisał
    • 2005
    • 60

Chodzi o robienie zdjęc celując z LCD ?
    Tak to już jest w lustrzankach. Nic na to nie poradzisz.
    Jednak z tego co czytałem pojawiła się już jakaś lustrzanka z takim gadzetem.

Ja przekonałem się do robienie zdjęć przez wizjer.
    Celowanie z LCD przydaje się tylko do robienia zdjęc z perspektywy zaby lub z nad głowy.
    350D --> 40D --> 70D + jakieś inne popierdułki --> czekam na 6D Mark II

Komentarz

• MMM
      Pełne uzależnienie
      • 2006
      • 4250

Zamieszczone przez rambosz
      Chyba jedyną lustrzanką w której można celować na LCD jest E-330. Tyle że wtedy nie działa autofocus.

Z tego co piszesz, to chyba jednak nie jest aparat dla ciebie. Ktoś ci dał na komunię?
      Digart

Komentarz

• Robson01
        Pełne uzależnienie
        • 2005
        • 1574

Jeżeli pytasz o to czy można robić zdjęcia 350D patrząc na ekran LCD to oczywiście nie!
        Jeżeli to dla Ciebie ważne (robienie zdjęć za pomocą LCD) to masz rację - ten aparat nie jest dla Ciebie :-)
        Canon
        Nie kłóć się z idiotami - ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem...

Komentarz

• mungo
          Uzależniony
          • 2006
          • 535

łojoj No ten Canon to jest DSLR, czyli tak zwana lustrzanka cyfrowa-to znaczy, że światło nie pada na matryce podczas kadrowania, tylko systemem luster kierowane jest do naszego oka. W lustrzankach cyfrowych kadrowanie na monitorku maja tylko najnowsze Olympusy. Jak jesteś amatorem, to czemu 3000 zł na sprzęt wydawałeś bez uprzedniego zapoznania się z nim?

Zaczątek portfolio: link

Komentarz

• wojtek_j
            Początki nałogu